GO kasňa Hašler 2009, part I. – updated 13.5.09

dsc00090Tieto Veľkonočné sviatky boli pre mňa prvé, kedy som si tak nejako hlbšie uvedomil, čo sa to vlastne kažodročne oslavuje. Symbolickú bodku za týmto krásnym víkendom mi dala kniha Tomáša Halíka – Ce je bez chvění, není pevné, ktorú som dnes ráno dočítal a opäť raz zažil ten krásny pocit, že niektoré veci nemôžu byť náhoda 🙂 Cesta, akou sa kniha ku mne dostala, ako som ju čítal a kedy dočítal – opäť jedna milá synchronicitka, ktorú mi bolo dané si uvedomiť… Okrem spirituálneho rozmeru však víkend priniesol aj viaceré “hmateľné” zážitky, medzi ktorými bola aj návšteva u karosára, ktorý sa pustil do prác na Hašlerke.

Narýchlo som spravil týchto pár záberov. Bolo mi povedané, že hrdza bola rozlezená viac, ako bolo zrejmé na prvý pohľad. Čo keď povie profík, tak by sme si my Busdrajveri mali zapamätať a v budúcnosti s tým rátať. Celkovo Hašlerka až tak brutálne skorodovaná nie je, ide o klasické citlivé miesta na busíkoch – zadné a predné previsy/blatníky, okolie kolies, dvere kde stojí voda, rám čelného skla. Je chytený aj jeden spodný priečny nosník, kotrý bude treba lokálne nahradiť vyrobeným duplikátom. Po vyváračke a vytmelení by malo nasledovať striekanie novou fabou – Hašler sa inkarnuje do “parížskej modrej”. Strecha si, žiaľ vyžiada tiež nový biely nástrek, čo síce prispeje k mojmu finančnému zruinovaniu, ale na druhej strane poteší, lebo busík bude “komplet”. Fakt, že sa použije aj biela farba však otvára ťažkú dilemu.. Dať na bielo aj nárazníky, prednú mriežku, či nebodaj disky kolies v čistom busom štýle ála Amanita a Barnie??? Čo myslíte priatelia?

UPDATED 20.4.2009

Cez víkend som stihol absolvovať Záhorí, hoci som pracoval v sobotu, a v nedeľu na obed som musel byť nazad v BA. Mali sme na Horárni tibetských mníchov, to sa nedalo vynechať. Ale teším, lebo sa stihol konc Reggae Baal “u Sousedú” (Thierry rulez!) a dokonca rýchla obhliadka postupu prác na Hašlerovi. Miloš sa pustil do spodku..

UPDATED 27.4.2009

Opäť sa vydarila cez víkend zastávka u klmapiara. Hašlerka má vyvarený spodok, odhnité nosníky boli zreparované a ponatierané. Miloš pracuje na kasni, vytmelil a obrusuje diery a záplaty. Tento týždeň by mal vytlačiť aj čelné sklo a vyreparovať hrdzu, kotrá vznikla dlhoročným zatekaním. Tváril sa statočne ohľadom spätného nasadzovania okna s novým tesnením, hoci Konzul ma upozorňoval, že na tú záležitosť treba 3-4 silných chlapov.. Toš uvidíme 🙂 Ako posledná príde na rad strecha. Čo sa týka bielej, rozhodol som sa, že biela bude aj mriežka a nárazníky. Ohrozená je však Hašlerova účasť na jarnom Podmitrove, uvidíme, akým tempom budú prebiehať ďaľšie práce…

UPDATED 11.5.2009

Víkendová kontrola prebehla, Miloš svätosvete sľúbil, že budúci víkend bude Hašlerka hotová. Uvidíme 🙂 Ako posledné robil predné okno. Po jeho vybratí musel opraviť veľké durch diery pod gumou. Tento týždeň by chcel finišovať s vybrúsením kasne a striekať strechu a nakoniec telo.

UPDATED 13.5.2009

Miloš poslal MMSku, krásavec je v základovke 🙂 Dúfam že tento víkend bude Hašlerka hotová a dovezená konečne k páníčkovi 😉

dsc00090

Panďo

2 Comments

  1. Ancík

    Nie je to až tak zlé s tou hrdzou. Ja som čakal, že keď to otvoríš, bude to omnoho horšie. Ja osobne by som dal biele blatníky a tie mriežky vpredu. Také decentné spestrenie tej Parížskej modrej. ( Parížská modrá – znie to tak nonšalantne. Síce neviem čo nonšalantne znamená, ale intuitívne tuším, že to bude niečo v tom duchu čo parížská modrá. )

  2. PANDERO

    :)) jojo, ja som tu farbu ani nevidel este, btw.. povedal som si, ze to nexam ako prekvapko.. ze ju uvidim az na Haslerovi 🙂 tie biele doplnky mi vrtaju v hlave, nieco treba, aby to nezaniklo cele v modrej.. ale mas pravdu, musi to byt spravene nonslantne! 😉

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2024 Busdriver

Theme by Anders NorenUp ↑